Dag: 24 november 2023

Skaffa en garderob med kultur i fokus

Anser du dig ha en klädstil som avspeglar ditt intresse för kultur, men känner att du inte alltid får till stilen? I så fall kan du gynnas av att ha en så kallad kapselgarderob.
Det är ett enkelt och smidigt sätt att se till att du alltid är garanterad en klockren stil, oavsett vad dagen har att erbjuda.

Vad är en kapselgarderob?

Har du missat allt prat om kapselgarderob den senaste tiden? Då är du inte ensam. Dock är det bra att känna till, eftersom det är en metod som hjälper dig i din vardag och besparar dig både tid och pengar. Det hela går nämligen ut på att välja ut några basplagg, exempelvis två par jeans i olika färger, en jacka, en blus och en tröja. Sedan ska du försöka att bygga upp din garderob runt dessa plagg. Basplaggen du väljer ska självklart vara något du tycker väldigt mycket om och som du går med mycket. Alla andra kläder du väljer ska sedan kunna komplettera dessa basplagg, så att du alltid har något matchande att ta på. På så vis är du garanterad en klockren stil varje dag och som du samtidigt känner dig bekväm och nöjd med.